Possiblepastss Merhaba anneler 😊 21 haftalık gebeyim mide yanması,ekşimesi şikayetlerim başladı bunun için ilaç kullanan var mıııı önerebilceğiniz birşeyler ya da 🙏
Merve59630 Possiblepastss ben süt içiyorum sade maden suyu ve rennie şurup kullanıyorum ama kısa bir süreliğine etki ediyorlar sonra tekrar başlıyor 😖
Gcl14 Possiblepastss gaviscon ve Rennie duo şurup kullandım ikisi de etki etmedi doktorum nexium diye bir hap verdi sabah kahvaltıdan yarım saat önce içiyorum tüm gün rahatım doktorunuza sorduktan sonra kullanabilirsiniz
TugbaD Possiblepastss ilk haftadan son haftaya kadar bende çektim mide yanmasııı.. süt içiyorum ama genelde işe yaramıyor artık rennie kullanıyorum dayanamayınca bi tane yada yarım