Korkma canım daha önce eğer hamilelik geçirmediysen ilk hamileliğinse zaten sıkıntı yok merak etme test yapacaklar eğer negatife 28. Haftayı bekliyorlar iğne için eğer pozitif çıkarsa yine iğne yapıp riskli gebelikler bölümünde hamileligine devam ediyosun eğer negatif çıkıp herhangi az da olsa bir kanaman olursa iğneni hemen yapyolar 28 haftayı beklemeden sonrasında 28 haftada tekrar test yapıp tekrar iğne yapyolar doğumdan sonra bebeğin kan grubuna bakılıyor eğer gerek duyulursa hem bebeğe hem sana bı iğne daha yapılıyor