Aaannesi kahvaltıdan sonra… ben de öyleyim, yemeği sindirene kadar tak tak tak atıyor. :( Azalttım ben de yağlı yiyecekleri artık hafif besleniyorum tıka basa da yemiyorum… siz gittiniz mi peki kontrole bu durum için. Çünkü söylediğiniz şeyin aynısını ben de yaşıyorum. Yediklerimizle mi alakalı ? Bu arada tiroidlerinize baktırdınızmı?