Dilekguney Kızlar 38+3 um ve nst de sancim 49 a geldi ve çocuğun kalp atışı düştüğünü soyledi ebe oradada doktor yoktu bu yüzden doğuma alirlar mi şimdi hastaneye gidiyorum