Aybala123 ben kullandım canım.ben de 17 haftalık gebeyim,13. Haftamda kullandım 2 kutu.enfeksiyon ve peynirimsi akintimla kaşıntı vardı.3 gün arayla kullandım bana çok iyi geldi.ilacın zararı yoktur ki olsa bile enfeksiyondan daha zararlı değildir.bugun yine tahlil verdim,enfeksiyon düşük olduğu için bol su iç dedi doktorum