Aselm25 Sermec27 biz daha çok miniğiz ama belki herhangi bir teoriye göre bizede yorum yapan bir teyzemiz çıkar 😊 https://imgyukle.com/i/uhTlfA
Papatya-20 Rehile bizde 11+3üz en son ki ugs 9+5 de cekindik nasıl büyüdük acaba bende meraktayım 13+3 de gitcem ikili taramaya