Ic camasırım ıslanmıstı, bende dus alayım dıye dusa gırdım bıkını bölgesını yıkamak ıcın elımı oraya sırdugumde elıme sarı ıle kahve rengı arası ıcınde pempe pembe kanlar bulunan gayet fazla bır jel gıbı bırsey geldı ama sancı yok arada adet agrısı gıbı ugak ufak gelıp kısa suren bı sancı var dogum baslaya bılır mı, nişan olabılır mı bu arada 39+1 bu arada 🙈