Merhaba, 13+5 günlük gebeyim.Gebelik başında yerleşme kanaması yaşamıştım ve progestan kullanıyorum sabah akşam vajinal olarak.Daha sonra kasık ağrıların için de haftada bir olarak pruluyon iğne kullandım iki kez.Bugün doktor kontrolüm vardı sabah evden çıkmadan önce kıpkırmızı kan şeklinde yarım ped dolduracak kadar kanamam oldu ve silme şeklinde yine devam ediyor doktor bebeğin kalp atışları iyi kendisi de iyi çok şükür ama plasentanın ön tarafta olduğunu söyledi.Yine progestan ve proluton iğne verdi. Benzer şekilde bu durumu yaşayan var mı aranızda acaba ? Doktorum sürekli olarak dinlenip yatmamı ağır iş yapmamamı söyledi başka neler yapabilirim. Teşekkürler..