Elaninannesii_ KS3112 37 olacağım bu gece her şey yolunda Allah’a şükür her şeyimiz tam sadece bekliyoruz 2 hafta önce bebek dönememişti 1 hafta önce dönmüş dedi doktorum 🥰 sadece mide yanması var bende 🤔 bir de artık yalancı sancılar başladı sanki ilk gebeliğim bakalım neler olucak 🤷♀️
Kelimeleringucu 36+5 sayılırmı, iki güne 37 olucaz inşallah yalançi sanci ve bel ağrısı hariç hamd olsun şikayetimiz yok, zorunlu sezeryan olucam ve yarın gün alicaz inşallah
Rmys1206 Kelimeleringucu canım sen zaten 37 nin içindesin 38 e girmek üzeresin ☺️ 37. Hafta(36+0 ve 36+6 yı kapsıyor)
Deniz1985 Bende tam 37 oldum bugun biraz suyun azalmis dedi doktor haftaya çati muaynesni yapalim sen bu gidisle haftaya dogurursun dedi her gun 1 saat yuruyorum çömelip kalkiyorum bakalim insallah acilma baslamistir
KS3112 Deniz1985 Ben en son 2 hafta önce gittim doktora bana bide 37-38 de gel demisdi..siz kaç haftadan bir gidiyorsunuz?