Aylinnh Benim de 29. Haftamda başladı şuan 31+2 deyim yeni yeni geçmeye başladı doktorum kas spazmı dedi kas gevşetici ve ağrı kesici bi krem verdi sabah akşam eşim ağrıyan yeri ovarak rahatlatıyor. Ve sanırım magnezyum, demir eksikliğinden de kemik ağrısı olabiliyormuş ✨😇