Sevmmmm Gayet normal günde az az 6 öğün yemeyi öneriyor bizim hemşiremiz.. Böylece mide boş kalmaz, çok yemediğin için de mide bulanmazmış.. Ara öğünler meyve, yoğurt, ceviz, badem gibi sağlıklı atıştırmalıklar tercih edilebilir.. Hamur işi, fast food neredeyse hiç olmamalı.. Böylece kilo fazla alınmaz.. Bahartı yoğun yiyecekler de özellikle bu haftalarda bulantı, safra oluşumunu artırıyor.. Sağlık dilerim 🤲🏻🧿♥️😇🌷