Kızlar merhaba.. ben bugün şeker yüklemesi yaptırdım, sonuçları az önce aldım doktorum dan 166 çıktı sonucum fakat doktorum normal dedi 50 gramlık şekerli su içtim.. referans aralığında normal kabul edilen değer 75-140 yazıyor.. annem diyabet hastası, ablam Da gebelik şekeri vardı.. genetik olduğu için şuan çok korkuyorum yoğun olduğu için doktorum beni başından mı savdı acaba 😭