SedanurAydnAta deletedmom43 benimde hep öyleydi 10. Haftama girdim yapışkan bir akıntı oldu doktor kanama olmadığı sürece sıkıntı olmaz diyor ama insan ister istemez korkuyor 😌
ulker2017 Canim en iyisi bencede koteks ama kullanmaman daha iyi olur,onceden bende cok kullaniyordum simdi yalniz disari ciktigim zamanlar kullaniyorum ne kadar az kullansan bence o kadar iyi olur☺💕
merwwe AyseEmre bende kotex kullanıyordum kokulu olanlarından ama spor hıcam ve doktorum da dahil olmak üzere kesinlikle kullanma dedi .akıntıyı içinde tuttuğu için enfeksiyon riski çok yüksekmiş kızlar
Elcnerdgn Watsons’un tan alıyorum canım ben küçücük bir paket ben çok memnun kaldım çok kullananda var çevremde istersen denemek için al fiyatı da çok uygun
Esracim AyseEmre yıllardır ped kullanmıyorum hepsi alerji yapıyor. Kumaş bez alıp kesiyorum. Hiç bir sorun olmuyor. Ama ped olarak tavsiyem eczanede satılan mor paketli bir ürün var. İsmini hatırlayamadım. Eczane dışında görmedim satışını. Gerçekten yüzde yüz pamuk ve hava aliyor
Bannesi AyseEmre Şükür bi sıkıntı yaşamadım. Idrar kültürü yapıldı bi kaç kez ondada üreme çıkmadı. Tabii sık sık değiştir cnm. Dikkatli kullanmaya bak. Hani ben sıkıntı yaşamadım inşAllah sende yaşamazsın.
Bisaniye Ben yumuşak pamuklu kumaş aldım istediğim ölçüde diktirdim yıkadım ütüleyip onları kullanıyorum sonra da yüksek sıcaklıkta yıkıyorum çünkü hazır günlük pedler çok fazla kaşıntı kızarıklık yapıyor böyle sanki daha sağlıklı gibi geldi bana 🙂