Birminiginannesi Herkeze merhaba ben dun bi hamilelik testi birde ovulasyon testi yaptı. İkisinde de cıktı iki cizgi bu gunde kan verdim sonra yine test yaptım yine cıktı kan tahlili mi yarın alıcam negatif gorme şansım yok degilmi 9 aydır bu gunu bekliyorduk 💓💗
Zdgnsym93 Birminiginannesi merhaba kan sonucunuz ne cıktı merak ettim inşallah güzel haberi almışsınızdır 🙏🌸
Deletedmom316 Birminiginannesi canim hayirli olsun. Bi sorum var adeetine kac gun kala belirtileriniz başladi goğus agriniz varmiydi ? Nasil aciyordu ? Cokmu azmi
Aishka Birminiginannesi tebrikler canim insallah hayirlisiyla kucagina alirsin bebisini💕 bizede dua et🙏
Birminiginannesi Aishka amin inşallah rabbim sanada versin inşallah umudunuzu kaybetmeyin biz gecen ay cocuk olmuyor diye gidicektik hastaneye ama buna kısmetmiş
Birminiginannesi Deletedmom316 hic ama hic belirttim olmadı sadece uykuda 2 kere baş dönmesiyle deprem hissine uyandım baya korktum bilmiyordum kalp atışı başlayınca belirtilerin oldu adetim 4 gun gecikti onda ogrendim ama goguslerim arıyordu her ay agrıyor diye umursamadı ogrenince ztn 3 4 gu. İcinde ustne yatamaz oldum mide bulantım da yebi başlıyor 7+4 haftalıgız şuan