Kızlar ben de 7+0 im yurtdisindayim burda suan dr a gitme sansim yok yarin uçağım var Türkiye’ye geliyorum ertesi hune randevu aldim ama bugün çok az kahverengimsi akıntı oldu ara ara, bu progestan denen ilaci kullanmak gerekiyorsa ne kadra süre icinde kullanmak gerek acaba inşallah persembe sabaha kadar cok gec olmaz. Progestan falan kullanmadan böyle kahverengi akinti yasayip hic bisey olmayan var mi aramızda dua edin bize 🙏