Sumeyraaa 9+4 haftalık hamileyim özellikle akşamları öğürmeyle gelen istifra benim gibi olan varmı yatıyorum miğdem bulanıyor kalkıyorum çok kötü 😔😔😔8 haftada başladı benim bulantılarım ne güzel olmuyordu nazar ettim kendi kendime galiba
1prensesannesi Sumeyraaa çok zor bişey bu bulantiyla uğraşmak bende çok çektim doktorum ilaç verdi kullanıyorum azaldı şimdi rahatladım sadece sabahları kalkınca bulantı oluyor ilacimi alıyorum rahatliyorum
Mandarin9 Sumeyraaa bende aynı durumdan muzdaribim 2 gündür 😔 akşam yediğim hiç bir şey durmuyor içimde hep fazla geliyor. Ne yapabilirim diye çözüm arayışındayım ne güzel kusma Yok derken içim çıkıyor 2 gündür bende 9+2 🌿
Hayalveannesi Sumeyraaa canım ben 4.ayıma kadar hep mide Bulantısı Kusma ile geçirdim resmen bebeğim serumlarla bugüne geldi bir küçük zeytini bile midem kabul etmemişti .. normal yani böyle şeyler bünye bebeğe alışmaya çalışıyor 😊
Sumeyraaa Sil12 aman Allah korusun böyle devam eder umarım..bende öyle diyordum 8.inci haftada başladı akşam yemekten sonra olsun istemiyorum birde sabah ilk uyanıp mutfağa gittiğimde çok kötü birşey 😔😔
Sumeyraaa [bilinmeyen] sabahları bilirim bide aç karnına zor topluyorum kendimi 😔umarım en kısa zamanda geçer hepimizinki
Snur94 Sumeyraaa Benimde 7. Haftada başladı 12. Haftaya kadar çok şiddetliydi sonra kesildi biraz 16. Haftada baya geçmişti bulantılarım sadece aç kaldığımda oluyor
SedanurAydnAta Benimde 6. Haftafa başladı 10+1 olduk hala devam ediyor kilo veriyorum sürekli doktor premesis plus diye bi folik asit verdi bulantı önleyici sabah akşam aç karnına içiyorum iyi geliyor. Tamamen doğal bir ilaçmış