2artiikizannesi İkiz anneleri ne kadar süreyle doktora gidiyorsunuz acaba ben ilk baslarda normal kadindoguma gidiyordum şu anlarda iki haftaya bir peronatoloji bölümüne gdiyorum bebeklerim de tek yumurta ikizi
ikizannesi2985 2artiikizannesi ben 3 haftada 1 gidiyorum canım. 30.haftadan sonra kontrolleri sıklaştıracağız dedi doktorum. Şuanda 22+1 iz çift yumurta ikizlerimle🐣🐣
Zeynepahmett 2artiikizannesi 3 haftada bir gittim daha 10 haftaligim ama doktor 3 haftada bir yeter dedi. Birçok arkadaş da perinatolojiye gitmen lazım dedi ama doktor öyle bir şey demedi ben de kararsız kaldım
Miniklerim2021 2artiikizannesi bende doğuz haftalığım peritnatolojiye gidyorum iki haftada bir gelmemi söyledi. Korkulacak bişey yok çok detaylı inceliyor herşeyine bakıyor bana mı farklı geldi bilmiyorum ama ultrasonu bile farklı. İnşaallah bi sıkıntı çıkmadan alırız yavrularımızı kucağımıza sağlıkla 🤲🏻
2artiikizannesi ikizannesi2985 çoğul gebelikler genelde peronatoloji bölümüne gdiyomus doktorum öyle demişti başka hastaneye sevk etti bende iki aydır ora gdiyorum iki hftaya bı bnimde
ikizannesi2985 2artiikizannesi ben sadece 12.hafta ve 20.haftadaki detaylı ultrasonlarda perinatolojiye gittim. Rutin kontrollerimi normal kadın doğum doktorum yapıyor. Onu hiç duymamıştım
2artiikizannesi ikizannesi2985 çoğul gebelik olduğu için o bölüme gidilmesi gerekiyomus canım birde o bölüm daha iyi inceliyor herseyini normal polikilinik gibi degil
2artiikizannesi Zeynepahmett tek yumurta mı çift yumurta mı cnm bebek evet bizlerin o bölüme gtmesi gerek çoğul gebelik olduğu için orası daha iyi biliyor hemde
Temmuz7 Zeynepahmett herkes öyle diyorda doktor bir risk görmüyorsa ne gerek var 🤷🏼♀️ Bende normal devam ediyorum
Zeynepahmett 2artiikizannesi çift yumurta canım. Yaşadığım yerde yok ama çevre illerde vardır araştırıp gideceğim ben de. Bakalım perinatolog ne diyo
ikizannesi2985 2artiikizannesi tek yumurta diyedir belki senin canım. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🍀
2artiikizannesi Zeynepahmett benimde yaşadığım şehirde yok bende başka şehire gdiyorum canım karamanda oturuyom Konya’ya griyorum doktora
2artiikizannesi Miniklerim2021 tabiki farklı orası canım aynen benimde aynı inşallah sağlıcakla gelsinler
Zeynepahmett Temmuz7 bilmiyorum ki canim ikiz doğuran arkadaşım kesinlikle her ay gitmen lazım diyo. Dediğin gibi gerek görmüyor doktorların bazıları. Ama acaba ayda bir iki ayda bir gitsek mi.. belki de gerçekten cihazları farklıdır
2artiikizannesi Temmuz7 benim gebeligimde bir risk olduğu icin gtmiyorum ben bebeklerim gayet iyi çoğul gebelik olduğu için oraya gdilmesi gerekiyormuş ozeldeki doktorumda devlettekide öyle dedi bana ora ayrıntılı daha iyi biliyor herseyi
Temmuz7 Zeynepahmett ben bugün detaylı ultrason için perinatolojiye gittim doçent gayet bilgili bana henüz gerek görmedi 30. Haftadan sonra bakalım ona göre belirleyelim dedi haftada 1 de olabilir dedi gebeliğin riskliyse söyler zaten dr bence
Zeynepahmett Temmuz7 anladım canım en azından ilk etapta ayrintiliyi perinatolojide yaptırmak gerekiyor sonrası doktorunun dediği gibi gerekirse…