mom101 @Ikrasltn @nisemom @Demettayaz @MerveK06 @Leylasultn Kızlar bildiğim kadarıyla hepimizde Sat 25 ocak☺️Onun için açtım şu postu haberleşelim diye😅son adet tarihi 25 ocak olanları etiketleye bilirsiniz
nisemom mom101 bakalım :) şeker çıktığından dolayı oğlum Behiç Erkin’in doktoru sezaryen ile alacak gibi geliyor.
Annem1 Elnuva92 benim 14 ocak 20 Ekim dedi muhtemel tarih ama size göre daha Kı erken olması gerekiyordu bu durumda
Elnuva92 Annem1 sezaryanda genelde 38. Haftada alıyorlar son gününe kadar beklenmiyor dizindeki sezaryan olcak eğer öyleyse bence 10 ekim falan olur