8899ilknur O haftalarda çok kötüydü herşey doktor hastaneye yatırmayı bile teklif etti fakat ben ilacı dahi kabul etmedim her ne kadar zararı yok deselerde parol bile kullanmıyorum çünkü. Sonra kendimi rahatlatma yolları denedim küçük otlu poğaçalar yaptım kıyır kıyır sabah gözlerimi açtığım gibi ondan attım ağzıma bir kaç saat sonra midemin kendiliğinden rahatladıgini ve aciktigimi hissettim, yada yoğurda nane çok az tuz koyarak yoğurtlu ekmek yedim 2 parçada olsa iyi geldi. 1-2 dalda olsa yeşillik yemeye çalıştım, daha doğrusu kendimi zorladım. Meyveyi deli gibi severken yemek için işkence çektim fakat zorladım yine yedim Geceleri 1-2 yudum süt içtim ısıtmadan. 11. Haftaya kadar kendimi yormadan her yolu denedim doyurucu olmasına bakmadan hastalanmamak için kendimi zorladım. Bebeğin benden beslenmedigini bildiğim için zaten rahattım. 11. Haftadan sonra kendiliğinden geçti zaten şimdi acısını çıkartırcasina yiyorum. Hala sabahları gözlerimi açtığım gibi kurabiye yada ekmek atarım ağzıma kahvaltıyi çok daha rahat yaparım. Çok nadir bulantı değil ama öğürtulerim geliyor arada oturup baş parmaklarimi diğer parmaklarımla sıkarak kendimi sakinleştirmeye çalışarak atlatıyorum. Umarım sizinde çabucak geçer hamileliğinizin tadını çıkartmaya başlarsınız 🤗