38+5de gece 4de nişanım geldi post paylaştım hatta dayanabilir sancılarım vardı sürekli hasteneyle ev arası git gel yaptık. Cumartesi gecesi sancılarım sıklaştı tansiyon yükseldi ambulansla sevk edildim 2 cm açıklık vardı ama sancılarım düzensizdi kendi sancılarımı, bekledik sıklaştı ama açılmam ilerlemedi suni sancıyla destek verildi etkisini göstermeye başlayınca ben ben olmaktan çıktım 😂 yatağın korumalığını kırdım hele o sancı varken nstye bağlanmak ebelere ya dedim siz çıkarın ya ben çıkarıcam diye tehdit ettim hep😂 sancılarım iyice sıklaştı açıklık 5 cm alın, be artık diyorum açılma yetersiz diyolar o zaman sezeryana alın diyorum az kaldı sabret diyolar suyumu patlattılar sonra ama bebeğim kendini kanala ittirmedi hiç kasılmadı sürekli yürüdüm sancı vurunca olduğum yerde çömeldim ve gerçekten bunun faydası var o sıra hem sancıları güzel karşılayabiliyorsun hem açılma hızlı oluyo öyle yaptıktan sonra birde 9 cm oldu açılmam ama doğum için yine yetersiz dediler nstye bağlandım bebeğimin kalp atışları düzensiz çıktı muayene edildim kakasını yapmış kafasını kanala yerleştirip doğuma alındım bağırmak o sıra geçerken sadece kendini yormaya yarıyo kasılma geldi mi nefesimi tutup ıkındım 6,7 kez ıkındıktan sonra oğlum göğüsümdeydi 15. 30 civari doğum oldu ve gerçekten insana öyle bir rahatlama geliyor ki bütün sancıların ağrıların sızıların bıçak gibi kesiliyor. Rabbim herkese o günleri göstersin. Evlat çok başka bi şeymiş gerçekten şu an dikişlerimden dolayı çok ilgilenemiyorum ama Bi an önce toparlanmaya çalışıyorum. Varsa sorusu olan alabilirim elimden geldiğince cevaplar yardım ederim