Busra555 Devlet hastanelerinde ikili tarama test sonucu kaç günde çıkıyor ve onlar bizi mi arıyor sonuçlar çıktı diye
Huriyeolgn Busra555 bugün üniversite hastanesinde yaptırdım 10 güne cıkacağını söylediler bana cok uzun geldı ama her yerde farklı sanırım 😕
Aloneanqel ogretmmenanne ultrasonda ense kalınlığı burun kemiği vs bakıyor. Sana ultrasondan sonra bilgisayar çıktısı kağıt veriyor. O kağıdı alıp kayıt yaptırıyorsun laboratuvar için sonra kan veriyorsun. 1 haftaya çıkıyor canım. Bizde böyledi 1 ay önce yaptırdık
alininannesiiiii Rehile bende 10+4 haftalığım doktora dün gittim 2 hafta sonra ikili tarama testi yapacağımız söyledi doktorunuz bişey demediyse 2hafta beklemenizi tavsiye ederim
Huriyeolgn Rehile ben aslında ikili tarama diye gitmemistim ama yaptılar bugun yaparlar sanada malesef cinsiyet öğrenemedim doktor baya uğraştı döndü falan ama o ayak inmedi ordan 😅
Rehile Huriyeolgn 😆😆😆 neyse 1 ay daha bekletcek Minik🤭 Bizde bakalm yaparmı haftayamı gel der 🤭 acmı gitmek lazm ? tokmu
Huriyeolgn Rehile benim daha önceden glukoz bıraz yuksek cıkmıstı kan tahlılı ıcın gıttıgımden ac gıtmıstım canım dogal olarak ıkılı trama ıcınde ac olarak verdım ac tok bılmıyorum malesef
Rehile Huriyeolgn bende ac giderim O zmn büyük ihtimal ztn hep ac gidiyorumda.çikolata iyi geliyomuş kımırdıyomuş
Huriyeolgn Rehile onu cok duydum ama benımkı sagolsun kıpır kıpırdı annesı ac olsada ama boyle bır durumum olmasa ben cıkolata yıyıp gırerdım hatta bır sonrakı kontrolümde denıcem 😅
Rehile nilsmother Yaa gerçektenmi 🤭Süper Çikolata yiyip giricem 🤭Kıpır kıpır Olsun cinsiyetine baka bilsin
Huriyeolgn Rehile farketmıyordur canım cıkolata yedıklerıne göre 😅 dene sende belkı benden önce öğrenırsın cınsıyetı ben 10 gun sonra gıdıcem tekrar 😅
Huriyeolgn Rehile canım ben bugun bulantılardan kötü oldum hastaneye yattım tek guzel yanı tahmını cınsıyetı öğrendim 😅 oğlum olucakmıs rabbım nasıp ederse 🥰 cıkolata yıne yalan oldu ama kıpır kıpır yıne
Rehile cgelmas 🤭 Bana daha ikiliye sokucamda demedide🤣Kendi kendime diyorum işte hahahah Artək ben meyve suyu Çikolata yerim ya yaparsa diye
cgelmas Rehile benım doktorum kendisi yapmıyo malesef perinatolog yapıyor hastanedeki. Dün gittim yarına verildi randevu😇
Rehile cgelmas Anladm 💕Güzel haberler alırsın İnşallah bende Bu gün gördüm yaramazı Kıpır kıpır Çok değişik bi hiss hiss etmiyoruz ama kımıldıyo Ultrasonda gördüm