22 haftalık gebeyim bundan önceki haftalar da bebek gayet iyi hareket ediyordu yani hissettiriyordu 3 gündür çok çok az bebek hareketleri dokununca hareket ediyor oda 1 yada 2 kere o kadar daha yeni dün doktordan geldim iyi dedi sebebi nedir yaşayan oldu mu ?