Akg Fatma93 kendim alamadım ben ayna ile de görünmüyor ama eşim alıyor artık hep. Ben yapma kuaföre gidicem diyorum ama o illaki ben alıcam diyor ve gayet de başarılı bi şekilde alabiliyor
Nidaabaserr Fatma93 ben yıllardır gidiyorum evet bi acı oluyor ama dayanılmıcak kadar değil 40 günde bir çıkıyor baya bi rahatlık bence 😊
Fatma93 Nidaabaserr evet ondan suphem yok bende dogumdan sonra dikis felan olur rahat olurum temiz temiz diye istiyorum ama korkuyorum bide 34 + 3 gunluk hamileyim ya bebege bisey olursa stresten korkudan
giyus06 ben yıllardır gidiyorum 1 ay gidiyor cok rahat oluyosun arada evde kendim alıyorum arasa kuaföre gidiyorum dogumdada cok rahat edecegim sanada tavsiye ederim kuzum😊
prensesim35 Fatma93 bnde acil bişi olursa jilet kullanıom ağda acıtıyo ama en temiz olduğu için daha iyi bnce dayanılmicak bi acı değil canım
Akbas77- Fatma93 hic korkma canım hamileliğimin başından beri gidiyorum gecen hafta gittim hatta 37+6 da