betulbodur Selinbam rubella ve cmv ’yi geçirmiş olduğunuz anlamına geliyor, bağışıklığınız var yani endişe edilecek birşey degil
sherlock_anne Selinbam ıgg değerleri yüksekliği vücudun bu bakterilere bağışıklığı olduğunu gösterir tehlikeli değildir. Igm değerleri önemli eğer onlar yğksek çıkmışsa şuan bu hastalığı geçiriyorsunuz demektir. .
bbttlldho Rubella kızamıkçık diye biliyorum. Küçükken kızamıkçık geçirmişsiniz galiba bağışıklığınız olmuş.
Selinbam Teşekkür ederim internetten bi baktım kötü şeyler çıktı karşıma snra youtube tan kağan kocatepe nin videosunu izledim adam müthiş anlatmış içim rahatladı şimdi anladm