Byzaoz Sevgili anneler bir sorum olacak. Gebeliğimin ilk baslarinda gobek deligimden aşağıya doğru cizgi olustu. Simdi 12 haftamizdayiz cizgi kayboldu böyle birsey yasayan varmi? doguma kadar gitmiyor diye biliyorum bu bir sorunmudur tedirgin oldum.
Ahsend49 Byzaoz doğuma doğru daha çok çıkıyor diye biliyom bende benimki hala duruyor şimdi çatlaklarım başladı 28 haftaya girdik
Byzaoz busrasevim doktorada 25 nde gidicem daha bir hafta var. Sizlere danismak geldi aklima. İyiki happy mom var 🤗