merhaba kızlar bugün dra gittim normalde 6 hafta 1 günlük hamileyim bugün kalp atisini duyarim diye gittim ama ultrasonda 4hafta 4 günlük görülüyor. Böyle bisey yasayip dogum yapan varmi veya sorun yasamayan? Prospan verdi düsük olmamasi icin anlamadm öldümü karnimda acaba dr pek yorum yapmadi. 2 hafta sonra gel bakalim dedi 😢