Merhaba arkadaşlar 2 senedir bebek istiyoruz bu zamana kadar doğru düzgün muayene olup doktora gidemedik şu an yumurtlama dönemindeyim anlamadığım bir şekilde eşimle tartıştık kavga ettik sürekli ağlama nöbetleri geçiriyorum her olayı büyütüyorum ağlıyorum tartışıyorum istemsizce oluyor sonra üzülüyorum o yüzden yumurtlama dönemini tam değerlendiremedik ovulasyon yapıyordum yumurtlama günü ve ertesi günü değerlendirdik sadece nasip olur mu bilmiyorum bu ay adetim gelirse özel hastaneye gidicez eşimde bnde muayene tahlil yaptırcaz tahliller ne kadar tutuyor giden arkadaşlar bilgilendirebilir mi