atay Gzdsalc Normal gibi görünüyor… Bizim 2 hafta önce, ki şuan 33+3 üm, 1940 gr dı. Yarın sabah kontrolüm var yeniden tahminim bi 2400 civarı çıkacaktır. Ama senin de çok zayıf değil.. Doktorun bu konuda herhangi bir yorum yapmadı mı ki??
Gzdsalc atay ne çok nede az olması gerektiği gibi dedi 32 de 2100 gr dı bu iki haftada çok az kilo almış bn ona takıldım
atay Gzdsalc Ama bu aralar bi anda kiloda yükselme olmutormuş zaten.. Can sıkacak bişey yok gibi. Bu dönemde sen ne yersen bebek ondan alırmış kiloyu bak aklında olsun :)
Zynp01 Gzdsalc bnmde 31. Ve 32. Hafta aynıydı 1960 hiç almamış bizimde kafamız ona takıldı doktor bi takılma var 1 ya da 2 hafta olabilir ama 3 olmamalı dedi beklyrz
atay Gzdsalc Yumurta bakliyat brokoli her türlü sebze meyve etve süt bunların hepsi bebeğe yarar.. Mesela bende 2 haftada bebek 400 gr almış ama benim kilom hiç değişmemiş.. Demek ki bebeğe çalışmışım ☺️