Bunları birbirinden nasıl ayırt edicem 32. Haftamdayım ufak ufak sanki kasıkta ağrı oluyor bunları birbirinden ayırmama Yardımcı olur musunuz başından geçenler tam olarak nasıl oluyor bunlar vajinada ağrı yok ama kaşığımın üstüne doğru bi ağrı oluyor dönemiyorum yatarken toplanma dedikleri bebeğin bir yeri şişirmesi mi