Veneziaa Merhabalar herkese, şuan 18 haftalık hamileyim ve hiçbir sütyenle rahat edemiyorum ilerleyen süreçte daha da zorlaşacaktır muhtemelen, önerebileceğiniz marka , model vs her türlü tavsiyeye açığım ☺️
91Ask91 Veneziaa valla ben pazardan aldım normal babane sütyenlerinden çok rahat sıkmıyor da baskıda yapmıyor
Busra4122 Veneziaa ben annemın bez sutyenını gıydım genelde takmıyorum zaten dısarı cıkarkende eskı lastıgı falan eskımıs suryenler çok rahat oluyor
Elifdoan Veneziaa sporcu atleti şeklinde olan yarım sütyenlerden kullanıyorum ancak onlarla rahat ettim. Diğerleri nefes aldırmadı
Ebru9120 Veneziaa h&m çok rahat ve kaliteli buluyorum. Her çeşit var desteksiz balensiz alıyorum ben. Lcwden baktım bir tane aldım emzirme sütyeniydi hatta ilerde de kullanırım dedim ama çok daha rahat edemedim.
MuratveKubra Veneziaa kuzum ben suwen markasının emzirme sütyenlerinden aldım. Aşırı aşırı memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim 🥰
mervoss Veneziaa pentiden pamuklu bütün göğüs etrafını saran sütyenlerden kullanıyorum 4 gün önce ebebekten emzirme sütyeni aldım 2 tane denemek için çok rahat geldi birdaha alcam
Ervasevgi Veneziaa benim ilk dogumumdan emzirme atletim ve sutyenlerim var o kadar rahat.ki kesinlikle tavsiye ederim 😁
Cheerfulmom Veneziaa Ben ıntımıssımı’dan aldım baya rahat 👍🏻 [img]https://i.hizliresim.com/i2YVrj.png[/img][/url] [img]https://i.hizliresim.com/cSAPg4.png[/img][/url] [img]https://i.hizliresim.com/LYoO3u.png[/img][/url] ama bunlar ev için daha uygun ben iki renk aldım bunlardan başka birşey takmak istemiyorum ama her halükarda özel günlerde elbiselerim için birtane de normal sütyen edinmem lazım direk bunlara güvenme 👍🏻
Seval22 Cheerfulmom çok para vermişsin sosyete pazarından 5 liraya aldım acayip rahatlar yıka yıka hiç birşey olmadılar 😁
Seval22 Veneziaa zayıf olmama rağmen sütyenlerim olmuyo sırttan geriyor ve sırt ağrısı yaptı çok büyük takıncada göğüsler doldurmuyor sporcu sütyeni aldım acayip rahat ettim herhalde daha diğer sütyenlere dönmem emzirme dönemi içinde bence çok rahat olcaklar yumuşacıklar
Deletedmom417 Veneziaa hamile olduğumu öğrendiğim den beri takmıyorum biyere giderken takıyorum eski sütyenlerimden yoksa evde takmıyorum
Veneziaa Deletedmom417 ben evde hiçbir zaman takamıyorum☺️ Ama illa ki düzgün bi sütyen gerekiyor özellikle iş hayatında sıkıntı oluyor
prensesim35 Veneziaa bnde 15 haftalığım hiç rahatsız olmuyorum oğluma hamileykende hep kendi sütyenlerimi giydim yatarken çıkartıyorum o kadar
Deletedmom417 Veneziaa tabi ben çalışmadığım sürekli evde olduğum icin suan gerekli degil doğumda emzirme sütyeni alırım diye düşünüyorum bakalım nasil bu arada evde takmadığım için ve göğüslerimin büyük olduğu icin sarkma oldu😐
tokgozss @Veneziaa bende sizin gibiyim asla asla giyemiyorum sütyen belim ağrıyor yük gibi geliyordu, LC Waikiki de yarım atletler var içerisin de pedleri var, kesinlikle onlardan alın hep topluyor hem de yok gibi hissettiriyor. İçerisin de ki o pedleri çıkarıp takın sütyeni çok rahat ve fiyatı çok uygun.