Oncelikle herkese kolay dogumlar diliyorum kizlar.26 nisan aksami 9 da sancilarim basladi 5'e kadar dayanabildim hastaneye gittim.agrim vardi ama hc acilma yoktu.saat 15e kadar suni sanci verildi ama acilma ancak 4 cm'e cikabildi.benden once gelen bir kadinla ayni yerde kalmak zorunda kaldim acaip bir aci cekiyordu normal dogumu cok istedigim halde cok korkmaya basladim😵korktugum da basima geldi cok hirpaladim kendimi bebegin kalp atislari normaldi ama korktugm icin asagi inmiyordu.resmen yalvardim buldugum herkese sezeryana alin beni diye.sonunda beni zaptedemeyip esimi aldilar iceri😬esim de o halimi yalvarmami gorunce dayanamadi sezeryan istedi devlet hastanelernde hasta istegine gore almadiklari halde tum dogumhaneyi cigliklarimla inlettigim icin beni almak zorunda kaldilar😳sonunda 15.30 da sezeryne alindim 16.00da pasam dogmustu.Biraz urkunc bir hikaye oldu benimkisi kusura bakmayin🙄normal dogum yapan herkesi tebrik takdir ediyor onlerinde saygiyla egiliyorum resmen.hepiniz yavrulariniza saglikla kavusursunuz umarim tatlis annis adaylari😘😘😘❤🙏