Dilekcuneyt Selam hanımlar 8+5 deyim az önce böyle bi ince ince karın ağrısı gibi ağrım oldu 10 dakka sürdü uzandım şimdi geçti neden olabilir normal mi korktum açıkçası 😣 kötü bişey yoktur inşallah dimi ? Lütfen içimi rahatlatın
AylinB Dilekcuneyt kanama,şiddetli bitmeyen ve şiddeti artarak devam eden ağrı vb bir şey olmadığı sürece korkulacak bir şey yok. :)