Kızlar bir kaç gün önce 50 mg şeker yüklemesi yapıldı ve sekerim 160 çıkmıştı doktorum tekrar yapalım dedi 75 mg veya 100 mg olsa gerek bu sefer normal seviyede çıkmış istediğin şeylerden yiyebilirsin sıkıntı yok dedi o kadar cook sevindim ki çok üzülmüştüm ilk başta yüksek çıkınca