Kızlar dün hastaneye muayeneye gittim, doktorum nst ye girmemi söyledi girdim ama sonucun gusel çıkmadı, doktorum bebeğin hareket etmemiş pek dedi, 1 saat sonra tekrar girdim serum verdiler tabi ondan sonra, biraz düzelmiş ama saat geç olduğu için kendi doktoruma değil de , doğumhane de acil doktoruna gösterdim, o dedi neden tekrar girdim falan diye, kendi doktorum hareketleri yavaşmış serum taktırdı ondan sonra tekrar soktu nst ye dedim, o da hareketle alakası yok bebeğinin kalp atışları yavaş dedi, tatlı bir şeyler ye gel 1 saat sonra tekrar gir dedi, Allahtan en sonunda gümbür gümbürdü kızımın kalp atışları maşallah, ama şuanda da çok hareket etmiyor korkuyorum ne yapabilirim hareket etmesi için günde 10u geçiyor hareketleri ama sürekli etmiyor… 😢😥😥😥