Herkeze merhaba 31 haftalığım sabahtan beri garip bir baş dönmesi halindeyim tansiyonumda ve şekerim normal 12 7 lerde zaten yansiyon sorunu yaşıyorum ilaç kullanıyorum ayağa kalkınca bir garip baş dönmesine benzer bir durumum var sabahtan beri doktora gitmekimiyim yaşayan varmı acaba 😔😔😔