Elbett ki yanında en rahat olduğun insan annen ve eşindir.. Fakat emzirme de utanılacak herhangi bir şey yok.. Zaten sen doğum yaptıktan sonra hemşire gelip emzirip emzirmediğini soracak eğer emziremezsen o sana anlatacak hatta göğsünü açıp gösterdiği şekilde emzirmeni isteyecek ne kadar utansan da çekinsen de bebeğin için göğsünü açman gerekicek.. Hepsi senin minik bebeğinin iyiliği ve sağlığı için utanma için rahat olsun.. Kasma kendini…