ebru-33 ya ben sadece gobekden almistim. 37. Haftaya kadar 8 kg almıştım son iki hafta ödem oldu ondan bı anda sistim. Meğer tansiyonum yükselmiş acil yatış yapildi sezaryana alındım prreaklamsi den.
Şimdi gene iki aylık hamileyim.ama kalçalarım genisledi sanırım direk şimdiden 😂 ilki kizdi bakalım bu ne olacak 🤦🏻♀️😂