Zynbss8765 kızlar 38 haftamız oldu doktora gıttım oğlum eylulun 1 gelebılırmış korkuyorum o zamana kadar bebek çok kılolu olur dıye ya doguramazsam 40 haftada. sezeryan olmaktan korkuyorum. bana doktor erken ola bılır demişdi yatıyordum artık geçtı erken olması bu arada 36 haftada falan soylemişdi 1 haftanı ıdare et bızde ettık sızce artık yuruyuşlere başlayabılırmıyım? ne yapa bılırım gelmesı ıçın lutfen cevaplayın
egeninincisii Zynbss8765 🥺Al benden de o kadar. Şimdiden kilolu, daha da kilo alacak sezaryen olacak diye korkuyorum. 🤷🏼♀️Yürüyüş, squat, perine masajı, cinsel ilişki, ılık duş, bol su, hurma; benim bildiğim iyi gelenler bunlar.
Zuhali2906 egeninincisii hepsini denedim olmuyo hiç bişey. bendemi sorun var dıye oturup dusunmeye basladım 🤦🏻♀️
Busekrkmz Zuhali2906 tek değilsin canım bende 38+2 oldum ne ağrı ne sancı hiç bir şey yok üç günde bir nstye giriyorum ama hiç çıkmıyor sancı