Yavrucugum arkadaşım sen kime laf anlatcam die sıkma kendini,bırak diğerlerini bebeğin ve kendin için doktorunu dinle...ben direttim normal die açılma olmayinca bebek kakasini yutmus acilen sezeryana aldı doktorum...o yüzden esinde seni desteklesin doktorunu dinle...Allah bebeklerimizi kucagimiza almamızı nasip etsin inşallah...öyle korktum ki arada 9 yıl var normal şartlarda istesem normal doğum yapabilirim ama asla istemiyorum😑😕😕r