Burada doğum hikayesi paylaşan anneleri cok okudum ve sonunda bende doğumu mu yaptım gece 4 de başlayan sancılarımla hastahaneye geldik çok agrım vardı artik gücüm yoktu ıkınmaya cok fırça yedim bu yüzden suni sancı verildi baya iyidi açılmam ve sonunda dogum sandalyesine alındım doğum 3 dakkika bilemedin 4 dakika sürdü kavuştum miniğime ne agŕı kaldı ne birşey baya dikişim var 10 dan fazla ama cok güzel bi duygu allah herkese yaşatsın inşallah 🥰🥰🥰❤❤❤🤲🤲🤲😘😘