Serpil_27 Ceylan83 ilk hamileligim zaman geçmiyor gibi bir an önce dogum olsun kurtulayım diyorum dogum korkum oldu halde 🤗
pera_ Ceylan83 ilkim rabbim nasip ederse ve tek şikayetim aşırı kaşıntı asla uyutmuyor yakıyor vucudumu bir an önce zaman dolsun istiyorum dayanamıyorum. Artık😕
d190516 Ceylan83 2. Oğlum yolda 35 haftalık sayılırım 2 gün önce nişanım geldi beklemedeyiz bakalım şükür sancım ve açılmam Yok dün gece valizimizi hazırladık bekliyoruz
atay 33+3 teyim. Heyecanla bekliyorum doğum ne zaman olur acaba diye. Sizlerin normal mi sezeryan mı belli mi doğumlar?
Ceylan83 atay 2 side normal doğum bunuda normal bekliyoruz ama tek sıkıntım var gebelik şekerim insülin kullanıyorum ve bebek kilolu diyerlerindede vardı belki ama bilmiyordum biri ilki 3750gr 2. 4klo doğdu buda gecen hafta 2600gr daha🙄
pera_ Ceylan83 pupp oldun o geçti ama kaşıntı asla geçmiyor safra asiti dedi doktor ilaç kullanıyorum ama yok geçmiyor bilmiyorum yani
Ceylan83 d190516 benim daha hiç belirti yok ama sertlesmem çok olmaya başladı kendimi çok ağır hissediyorum 6 ayimdanberi diz üstüne kadar uyuşuk ve şiş Allahım hepimize guzel doğum nasip etsin inşallah