Mevludesare Ezgi94 hm kaç haftalık ben 15 haftalık ve şehir hastanesi ne gidiyom doğumu orda olcak büyük ihtimalle sizin
Naylonbranda hulya1406 peki bişey sorabilirmiyim bazen gebe polikliniği oluyo bazende jinekoloji,jinekoloji olduğu zaman gebe almiyormus ve sürekli değişiyormuş haftaya göre mi güne göre mi degisiyo acaba bu poliklinik günleri bilginiz var mi
hulya1406 Naylonbranda tam olarak bilgim yok.Nenim 4.gelişim hiç öyle bişeye rastlamadım Necati hocada.Yine geldiğinizde sorabilirsiniz.
Bademlii hulya1406 peki doğum anında nasıl oluyor devlet hastanesinde o gün kim nöbetçiyse o giriyor doktor seçemiyoruz diye biliyorum
Krcaysun durucuk123 merhaba bende ilk ultrason için oraya gitmiştim cihazları çok eski banada görüntü vermemişlerdi telefon ile görüntü aldım eşime öyle göstermiştim 🙂 ilgi alaka sıfır birdaha gitmem önermem çok pisti
Mcz-01 hulya1406 randevu alınmadan sabah erken gidildiğinde sıra alabiliyor muyuz.. eskiden alınıyordu ama şuan pandemiden dolayı kaldırıldı diye blyorum ama?
hulya1406 Mcz-01 alınıyor ama çok uzun bekleniyor.Mesela ben bugün hastanedeyim sabah 8 de geldim aldım sıra hemen 50 numara ve hala bekliyorum.