Nazliselen biz yengemde kullandık canım, sancıları başlayıp hastaneye gidince koyduk suya, kendisi Felak nas Ayetel Kürsi okudu 7şer kez. Hamile olan iyi değilse biri onun niyetine de okuyabilir. Suyundan da 3 yudum içirdiler. 3 saatte çok güzel ilerlerdi acilmasi. Doğumdan sonra hemşireler haber getiriyor zaten odaya doğum gerçekleşti diye. O esnada annem geri çıkardı sudan çok güzel kapandı