Herkes merak ettiği herşeyi sorabilir sonuçta anneyiz merak ediyoruz ona bakarsanız doktorlar bile yanılıyor ama bebeğiniz hakkında konuşmak yorum yapmak insanı mutlu edio ki forum da okuduğum 100/80i cinsiyet hakkında bunda bi sıkıntı olduğunu da düşünmüyorum cevaplamak istemeyen yazmasın bu kadar kolay