Sukut66 inşallah teşekkür ederim 😊 Ben bir önceki hamileliğimde maalesef ki bebeğimi rahim ağzı yetmezliğinden dolayı kaybettim doktorlar tespit edememişti, 22,5 hastalıkken birden doğumum başladı. Şimdi çok tedbirliyim 3 farklı hastaneye gidiyorum 7+5 günlük hamileyim, 12. Haftada ikili tarama testinden sonra dikiş atılacak bir de progestan kullanıyorum