Aada Şimdi doktorumu aradım doğumdaymış haber bekliyordum ama dayanamadım kızlar. Bugün sabah fark ettim dün olmuş kahverengi lekelenme ama ne ağrı vardı ne başka bir şey. İlk defa oldu. Normal mi bu?
MYstryy Aada hic bir lekeyi hafife alma.cnm bazen cok.onemsiz bazen onemli olabiliyor direk kontrle gt bence