Her zaman saygı duyduğum bi meslek diyecek lafım yok bugün çok post açtım biliyorum ama enfeksiyon ve mantar tedavisi görüyorum doktorum fitil yazdı eczaneye girdim bayan telefonla görüşüp kimsenin kurallara uymadığını virüse bulaşıp ölen amcasını anlatıyor. Bana verilen iki tane fitile suya katarak eritip iç hem söZlü hem yazılı şekilde söyledi. Bende bi daha sordum ilaç suda eritip mi içicem dedim eczaneci olan benim dedi. Eve geldim prospektüs okudum vajinal ve makatdan diyo doktoruma çekip attım aynı şeyi söyledi sakın suya koyup içme dedi. Eczaneye gittim gösterdim dediği sadece yanlışlık olmuş. Peki ben o ilaçı tedbirsizliğime gelip içseydim? Kendimi geçtim bebeğim nolcaktı ? Aman dikkat edin bayanlar dalgınlığa ihmale gelmiyor sağlık uyarmak istedim 🙏