iyimserr sizce sabah ilk idrarla yapılan testler daha mı iyi sonuc veriyor mesela ogleden sonra vs. yapılan testler dogru sonuc vermez mi
Snszasla iyimserr bende akşam üzeri yapmıştım pozitif çıkmıştı eğer gebelik varsa sabah veya akşam olması çok da önemli değil aslında çünkü en ufak bi çizgi ile belli ediyor kendini
Balsevgi iyimserr sabah yapın diyorlar genelde ama bilmiyorum erken bile olsa silik çizgi çıkıyor. Ben sabah erken yapmıştım henüz 3 haftalık hamileymişim testte silik çizgi çıkmıştı sonra kan vermiştim
MYstryy iyimserr cok yeni gebelikler icin oyle olabilr ama gun icinde yapmistm bsn yeniydi yinede silik cktı direk.
Kahramankentli Adetiniz geciktiyse zaten varsa silik de olsa çıkıyor sabah ilk idrarla yapılmasının sebebi gece boyu hcg hormonunun birikmiş olması 👋
Merve-97 iyimserr ben 4 gun gecıncd yaptım ilk oglumda da 2 gun gecınce ıkısınıde aksam yaptım net kırmızıydı