Arkadaşlar rahatsız ediyorum kusura bakmayın ama bileğinize ihtiyacım var
benim daha önce 3tane gebeliğim oldu ilk gebeliğim 4.buçuk ay sürdü sonlandırıldı beni zehirliyordu sorunlu gebelikti
ikinci bebeğim iki buçuk aylıkken kalbi durdu Kürtaj oldum
üçüncü bebeğim işe gene riskli gebelikti ve eşimle bizi araştırmayan doktorlar uzmanlar profesörLer kalmadı bir sorun bulamadılar en son eşimde buldular onuda tam detaylı demediler ve üçtane gebeliğim geldi geçti sorunlar falan derken ayrıldık ve ben ikinci ye evlendim iki ay oldu ve iki aylık yenide hamileyim çok korkuyorum aynı sorunları yasarmıyım yaşamazmıyım bilemiyorum rabbime dua ediyorum dr söyledim şuanlık belli olmuyor iki buçuk aylıkken belli oluyor inşallah bir sorun olmaz başınıza böyle birşey geldimi yardımcı olurmuşsunuz lütfen …
rabbim hepimizin bebeğini sağlıklı sıhhatli kucağımıza hayırlı bir evlat olarak almayı nasip etsin inşallah.