Msltms ben hastane çıkışı ve yeni doğanların yanında 0-3 ay ve 3-6 ayı eşit miktarda aldım, çocuk kilolu olursa büyükleri giydiririm, ama küçülecek diye almasam da çok fazla üstünü kirletiyorlar, sıkıntı çekebilirsin. O yüzden ikisinden de almak lazım bence